Kızlar 3 yaşında oğlum birkaç gündür öksürüyor, baktım sol bademciği şişmiş ve kızarmış biraz . Evde ıhlamur bal , umca damla falan verdim . Doktora gitsem yine antibiyotik yazacaklar . Her ay kullanıyor zaten antibiyotik. Bademcik kızarması antibiyotikle mi geçer, siz neler yapıyorsunuz bu durumda