kabakcekirdegi farklı bir virüsten vefat eden bir çocuğu olan anne olmama rağmen bunlara bakılmamasını tavsiye ederim çünkü yani o kadar boş ki, hastalıklardan korkuyoruz artık ve bir çocuğunu bir hastalıktan vefat ettiği için ben ekstra korkuyorum sürekli sürekli karşıma çıkıyor oğlumun vefat etti hastalığın antikorunu kızıma yaptırdım bu sefer farklı hastalıklardan korkmaya başladım iyice deliye bagladik. En sonunda ben bir aile dostumuz olan hocaya danıştım hocam dedim ben çok korkuyorum falan hani ben nasıl rahatlayacağım o da dedi ki eğer dedi eceliniz gelmişse evden çıkma o ecel 1 dakika ileriye ya da geriye gitmez olacak olan evde olacak belki düşecek belki deprem olacak belki başına bir şey düşecek olacak yani ecel geldiyse sen bunun önüne geçemeyeceksin sen onu yaşayacaksın eğer ki yiyecek ekmeği varsa hastalıklara yakalanır yine hiçbir şey olmaz . Sen gönlünü ferah tut kalbini bozma Allah’a sığın tevekkül et unutma ki her şey kaderdir oğlun da kaderindeydi kızın da kaderinde bunu Allah’tan başka kimse bilemez dedi. Vallahi ben de öyle yaptım bile bile hasta etmiyorum tabii ama saldım yani her çocukta hastalık aynı geçmiyor mesela biz paraınfluenza olduk kızımla bazı çocukları hastanelik ediyor ciğere falan iner bir şey ama kızım da öyle bir şey olmadı. Mesela arkadaşımın kızıyla benim oğlum aynı anda RSV oldu arkadaşımın kızı basit bir öksürükle iki günde evde atlattı ama benim çocuğum öldü yani örnekler o kadar çok ki her hastalık herkesle aynı seyretmiyor her çocuğun kaderi kendine özgü kaderdir yani yaşayacağı varsa yaşar. Mesela Covid döneminde hiçbir belirtisi olmayan insan da oldu ölen insan da oldu bu da kaderdir ya biraz bilimi bir kenara bırakmalıyız bence takdiriilahi inanmamız gerekiyor. Evet tedbir alıyorum dikkat ediyorum kızıma ama kötüyü de düşünmüyorum yani hastalanıp iyileşiyor bu bahsedilen hastalık da yıllardır varmış zaten ama artık sosyal medya gücüyle sürekli sürekli ortaya çıkıyor