nurdagulmom bacım dua et 7.30′a. doğdu doğalı benim bebeğim 5 civarı kalkardı 1 yaşından sonra daha yeni o da 7leri görmeye başladık. Karanlıkta açar perdeleri ışıkları izlerdik yoldan gelen geçen olursa sevinirdik falan ne günlerdi. Ama şaka bir yana kaç aylık bilmiyorum ama ayı uzadıkça uyku süresi artıyor tabi. Muhtemelen diş, gaz, acıkma vs sorunu vardır ondandır