anne36 buna alıştırmakta fayda var. Benim büyük kızım pandemide büyüdüğü için hep bizimleydi. Anneanne yurt dışında olduğu için amcak telefondan görüştüler, babannede başka şehirde onla da 6 ayda 1 görüşüldü. 2. Çocuk için kendi annemin yanına gittim. Pandemi olduğu için hastaneye 1 kişi girebiliyor ve çıkışa kadar başkası gelemiyordu. Eşimle gittim doğuma, kızımı da annem, babam ve kardeşimle bıraktım. 27 aylıktı büyük kızım. Ama hiç durmadan ağlamış. Annem beni normalde çocuk ağlıyor diye aramaz ama saat başı arıyordu. Çünkü hiç aralıksız ağlıyormuş kızım. Biz de tabii anneanne dedeyi 2,5 sene hiç görmemişti. Dogumdan once 1,5 ay hep birlikteydik annemlerin yanında, alistirmaya calistim ama yine de alisamamış. Ya da iyi hazirlayamadik belki bilemiyorum. Bir de beni 3 gün hastaneden çıkarmadılar. Ben de stres olmaya başladım bu sefer. Doğuma gelmesi değil ama belki 2. Gün siz de biraz toparlanınca kardeşini görmeye gelmesi güzel olabilir. Bir de çocuk eğer çok takılmazsa siz kendinizi telaşlandırmayın, merak etmeyin babası da çok iyi bakar. 2 gün babayla idare edebilmeli çocuk ya da başka bir aile büyüyğüyle. Siz küçüğü düşünün o birkaç günlük süreçte☺️