Kızlar anlamış değilim ne oluyor uykuları zaten harika değildi ama bu denli berbatta değildi, geceleri sık uyanır emer uyurdu dün yaklaşık 1.5-2 saat uyanık kaldı dörde doğru uyudu şu anda da aynı sebepten buradayım. Bugün hele daha bir başka çığlık ata ata ağlıyor saat 11den beri üçüncü kakalı bezini aldım sabahları da yapmış oluyor ek gıda fazla mı geliyor acaba? Uykudan birden kakaya geçiş yaptım farkındayım 😅 yine atak falan mı yaşıyoruz büyüdükçe düzelmiyor muydu ilerde ışık yok muyduuu🥱