Kızım dün ateşlenmişti, 38,5uğu geçmeyince diş diye düşündük ben 2 saatte bir kontrol ediyordum gece yine biraz çıkınca sabah 7de kendi doktoruna götürdük ve kulak içi enfeksiyonu olmuş bebeğim.. antibiyotik ve burun spreyi verdi burundaki sümükler yapıyormuş genelde, ama ateşi hala yükseliyor 😢 ama antibiyotikler 24 saat sonra etki gösteriyormuş diye okudum. Ateş düşürücü harici ne yapabilirim?