Azra2 işte bi doktor bi sağlık ocağı ölçtüyse sıkıntı yok. Mesela doktor 1 cm fazla ölçtüyse, hemşire de 1cm eksik ölçtüyse 2 cm uzamış bile olabilir. Dediğim gibi hep aynı kişi ölçmediyse korkmayın. Kıpıe kıpır bebeği ölçmek kolay değil ve herkesin yöntemi farklı. Kilo alımı durmadıysa hiç korkmayın. Doktorunuza gittiğinizde ölçsün boyunu zaten bir sıkıntı görse söyler doktorunuz içinizi ferah tutun. Kız bebeklerde 5.ayda 70cm çok uzun muhtemelen biraz fazla ölçtüler o ay. Şu an gerçekten 70 cm ise gayet iyi. Maşallah 🥰