Bizimki de 3 ay 21 günlük oldu üç gündür gaz sancı yüzünden kıvranıyor gelişim gösteriyor büyüyor diye stres yapmıyorum artık sadece emziren bir anneyim iki ilacı var sabah verdim kendine geldi yapmaya başladı bende ağladığında destek oluyorum sarılıyorum ezmiyorum ayaklarını karnına doğru hareket ettirip kendim çıkartıyorum gazını çocuk bu illa bir derdi olacaktır kendini sıkıntıya sokma çocukta senden etkilenmesin sen daha iyi bilirsin yine de