ozlem_56 Merhaba emziren bir anneyim bebeğim 2 aylık sezeryan olduğum için göbeğim var ek olarak sütüm olsun diye hep ye dediler yedik bizde ama şiştim bu şurubu içsem zararı olurmu sütüme bebeğe
hliony ozlem_56 yani bir zararı olmuyor ama sütden bebeğe gectıhı ıcın ve duzenlı ıcıldıgı ıcın suyla karıştırılarak bebegın daha küçük karın agrısı ve ısel yapma olasılığı olabılır bebekte içiçeksen az miktar bol suyla bir gün arayla falan iç bence