Kızlar bebeğim 3 hafta önceye kadar hergün bazen günde 2 kere kaka yapardı. Bir anda ¾ günde 1 kakaya düştü ve kakası daha yoğun gelmeye başladı o hardal sarısı sulu kaka dönemi bitti ve çok keskin bir geçiş oldu anlamadım. Ayrıca çıkardığı gaz artık kokuyor Buda kafamı karıştırdı doktoruna sordum normal dedi ama normal mi gerçekten yani gazının kokması için erken değil mi ? ( sadcee anne sütü alıyor )