reyyan31 Kızlar selam . Ehliyet yazılıdan ikincide geçtim . Smdi direksiyon dersi alıyorım haftansonu sınavım var derslerde iyiym ama yinede hadi birbirmizi motive edelim varmı benm gibi olan 🫶🤲🏻
kuzucuk24 reyyan31 bende yazın aldım. Kendine güven ve normal derste sürüyor gibi düşün, kendini strese sokma, kasma hata yapmaya yönlendirir bunlar asla negatif düşünme yapabilirim azminle gir ve kazan dostum
UrbanMom reyyan31 hoca seçimi önemli bence. Yazılı icin bana en guzel tavsiye çıkmış sorulara calis yeter dediler bende oyle yaptim tekte gectim ama direksiyonda 2.de gectim. Heyecana yenik dustum aslinda hepsini bitirdim dönerken önümde baska sınavda olan biri yolda kalıyor komisyonda gec bunu dediler heyecan yaptim araba gelmis görmemişim in arabadan trafik canavarı dediler bi de hamileydim aralıksız 1 hafta ağladım simdi düşününce gülüyorum ama o zaman cok ağladım 😂 ikincide doktorumun izniyle sakinleştirici bir cay vardi onu içip girdim bu sefer direkt gectim
dmrcesra 2016 da almıştım tekte geçtim kendine güven duanı et devam et sıfır sıkıntı başarılar diliyorum
kocatarafindanefret de geçtim paralel park ve yokuş kalkışa çalışmanızı öneririm hayırlısıyla ehliyetli olun inşallah
reyyan31 UrbanMom ayy Allah korusun kızz . Hocam iyi aslında zaten önceden almştm ben ama kayıtlara geçme süresi 2 yılmş ben unuttum zamanlamadan dolayı yandı iptal oldu yeniden alıyorum o yuzden . Kavramayı zorlanıyorum ama iyi yinede dua edin lütfen
UrbanMom reyyan31 inşallah geçersiniz korkmayın iste o yuzden diyorum sakinleştirici çay iyi geliyor tabi emziren anneyseniz doktorunuza sorun 🙂