linags yani tabii ki tercih sizin ben kendş hayatımdan örnek vereyim. Toplu taşıma kullanmam o yüzden travel sistem olup olmaması çok önemli değildi benim için. Heryere eşimle gider gelirim özel arabamızla. Ona rağmen travel sistem kullanmak gerçekten meşakkatli. Puset kullanıyorsan puseti tak çıkar puseti ayrı koy arabanın iskeletini ayrı koy bir dert. Bebek biraz büyüyünce portbebeye geçiyorsun. İkisi bir asla bşr araba bagajına sığmıyor sığsa da başka hiçbişey koyamıyosun bagaja. Travel sistem bi arabayı asansör yoksa tek başına bir binadan indirmen imkansız mutlaka bşr yardıma ihtiyaç oluyor. Taksiyle biyere gideceksin diyelim teksin. Adamdan yardım istşyorsun bir de on saat o nasıl takılacak bu nasıl takılacak adama anlatıyorsun. Çift yönlü kullanılıyor mesela. Ama benim modelde port bebeyi yerinden çıkarıp döndürüp tekrar takıyorsun. Onu da maalesef içinde bebek varken yapamıyorsun. Yine yanına adam lazım. Az bir yokuştan bile çıkmak ölüm çünkğ zaten arabaların kendisi en hafif 8-9 kilo oluyor bir de bebeğin kilosunu ekledin mi oluyor sana 15 kilo. Yani bunlar benim tecrübelerim canım bu arada kullandığım model Casual cadillac air trona. Çok konforlu bir araba sürmesi bebeğin içindeki rahatlığı falan ama gel gör ki tek başına zaptedilecek gibi değil. Ha dersen ki ben her daim biri yanımdayken kullanacağım bu arabayı o zaman al derim. Ne kadar uzun yazmışım içim dolmuş 😃