deletedmom4842 Htc_klcc Ben genelde anne sütü veriyorum ama bazen ne yapsam emmek istemiyor böyle durumlar da tek seferlik mama yapıyorum evolvia alıyordum ama zor bulduğum İçin sma almaya başladım ayda bir kutu alıyorum tadı çok garip ama oğlum verdiğim zaman severek içiyor kilo alımını nasıl etkiliyor onu bilmiyorum çünkü devamlı kullanmıyoruz
Baharellezi Htc_klcc biz sma kullanıylruz çokta memnunuz bir ara hipp deneyelim dedik ama kabız yaptı, sma 2 numaraya geçtik ,ek gıdada aldığı için günde 2 kere mama içiyor, onun dışında anne sütü .ben tavsiye ederim
AliyeAsel Htc_klcc bebekte gaz sorunu varsa arttırabilir canım benim bebeğim gazlı olduğu için yaramadı bize ama sen yinede bi dene
Selin07Eliz Htc_klcc ben kullandım canım ilk baştan berı benım kızım şuan 7 ay 21 günlük ve ben bu ayına kadar hep sma ıcırdım ve cok memnundum
Dimplesbaby Ben kullanıyorum doğduğundan beri gayet memnunum bi sıkıntı olmadı sadece kokusu biraz garip değiştirip bebelac gold almıştım ama oğlum omun tadını beğenmedi sma ua geri döndüm ayda bir Kutu bitiriyor anne sütü ve mama destekli gidiyoruz emmeyi Reddediyor gündüz ben sütümü sağıp veriyorum yetiştiremedim zamanlarda SMa mamahazırlıyorum 5 aylık 8 kg oğlum
Sarelim Dimplesbaby Dimplesbaby bn kızıma sadece geceleri mama veriyorum. 1 kez sma aldım bebeğim içti. Ama bn hipp combıotıcten vazgeçmem. Kızım 3 aylık 7 kılo
Aysegulisaa54 Dimplesbaby baştan berimi sağıp verdiniz Hiç emmedimi yani 5 aya kadar gelmişiniz ne güzel
deleted2310 Htc_klcc aptamil vermeyin bence yine karar sizin ama aptamilde glikoz var ve en önemlisi doyup doymadığına doktorunuzla karar verseniz ve idrarını takip etseniz
HiraNur89 Htc_klcc başta bende öyle sanıyodum ama uzun uzun emzirdim hem sütüm çoğaldı . bebeklerin her ağlaması aç oldugu anlamına gelmiyor :) siz biliyosunuzdur akıl verenleri sevmem o yüzden sizede karışmış olmiyim inşallah daha çok sutunuz olur
Ceren97 Sma gold kullandık bizde kabızlık yaptı. Bebelac golda geçiş yaptık. Sma yı çok kolay kabul etti ama bebelacın tadını pek beğenmedi sanırım almakta biraz zorlanıyor. 20 günlük bu arada ☺️
Nur01 Kızlar çok özür dileyerek buraya yazıyorum çünkü benim açtığım post görünmüyor hiç neden bilmiyorum.. :( şey sizce süt beş saat içerisinde bir anda kesilir mi kızımı en son akşam beşte emzirdim ve şu saat oldu adam gibi sütüm Yok kızım ağladı baya zorla uyuttum evde mama da Yok sizce almalımıyım eve nerdeyse ağlıcam normalde günde beş altı kez kaka ve çiş yapıyor bugünde yaptı ama akşam beşten sonra sadece bir kez yaptı 😞
Esracim Nur01 canım stres yapınca benimde azalıyordu. Ama merak etme kesilme olmaz. Bebek emdikce gelir. Ben bazen gogsumu yoklardim ilk zamanlar yumuşak dolmamis derdim ama meğer normalmiş.
deleted2310 Nur01 banyo yap çok sıcak su ile dayanabildiğin kadar sıcak olsun masaj yap öyle bak bakalım inşallah düzelir 🙏🏻
Kis123 Selin07Eliz cglyn9 kusura bakmayın ama kadın ne anlatıyor neyin derdinde siz neyin derdindesiniz 🤭
Sinon Bebeğim sarılık olduğu için bende kullandım memnun kaldım hala alıyorum emziremeyeceğim ya da uykusuz olduğum zamanlsr veriyorum. Doktor tanıdığımız önerdi. Gaz ve kabızlık sorunu da olmadı.
Asli91 Htc_klcc başından beri sma kullanıyorum. Annem benide onla büyütmüş 😊 kızım 3600 doğdu 3.ayında 6 200 dü. Ortalama kilo aldırıyo. İlk başlarda 3 gün kadar kakasını yapamadı onun dışında bi sorun yaşamadım.
Gokceee Sma denedmm içtii ama çok gaz sancısı yaptık we kakası kabız we yeşil yaptı değiştrdm bebelac gold kullnıprmm
Seydaalp Sma çok iyi dediler aldım ama oğlum sürekli kustu . Hipp aldım gayet memnunum şimdilik iyi . Doktorum da piyasadaki tek mahkemeden aklanan gdo suz ürün hipp dedi o yüzden Hip e devam 👍🏻