Merhaba kızlar, bende chicco 55×80cm civari olan bi park yatak var ve bebeğim 4 aylık oldu. Bu yatağı ne zamana kadar kullanabilcem? Kademesi yok, bebek oturunca kalkınca falan muhtemelen işe yaramayacak. Boşa almışım gibi hissediyorum zaten bebeğimin boyu uzayınca da küçük kaldı kullanışsız geldi bana bu. Siz ne yaptınız? Yeni park yatak mı almam gerekiyor?