Arkadaşlar bebeğim 5 aylık 5 günlük aşırı uykuya direniyor sürekli memede uyumak istiyor çığlık çığlığa ağlıyor son 1 haftadır böyle 4.ay atağı dedikleri böyle bişey mi lütfen bişey söyleyin şimdiden çok yoruldum hem bedenen hem zihnen ama biz 5 aylık olduk atak alabilir mi yada başka bişey mi acaba diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım çok kötüyüm uykusuzluk bı taraftan stres bı taraftan bu durum ne zaman düzelir yada düzelecek mi gercekten