Herkese merhaba arkadaşlar 2 buçuk yaşında kızım var 4 ay oldu tuvalet eğitimi vereli arada bi altına kaçırıyordu akşam belli bir saatten sonra su vermiyordum çok ısrar etmediği sürece. Son 1 aydır hastalıktan kurtulamadık bu süreçte ne zaman istese su verdim mecbur olduğum için. Şuanda da bunun sıkıntısını yaşıyorum. Gece uykusuna yatacağı zaman su diye ağlıyor yok kalmadı desemde ikna edemiyorum çünkü tam inat döneminde verince ya tuvalete çok sık kalkıyor ya da her gün altını ıslatıyor. Özellikle yattığı zaman su demeye başlıyor aslında. Bunu nasıl halledebilirim bi öneriniz var mı gece yatmadan önce su içmeyi bitirsin istiyorum nasıl unutturabilirim. Suluğunu sakladım her yeri gezdi bak su yok falan dedim kendi de kabul etti ama yatağa gidince tekrar su diye diretti çözüm bulamıyorum lütfen yardımcı olun