Bizde de durum aynı. Toplamda 4 diş çıkardı onun stresi üzerine bu atak haftası. Şu bi haftada güncelleme geldi resmen. Emekleme, tutunup ayağa kalkma, elleriyle alkış gel gel falan yapması , farklı odaya gidince çığlığı basması ,babıldama .. çok seviniyorum tabi bu hareketlerine ama çok mu yükledim öğretcem diye birden nasıl oldu bunlar şaşkınlıkla izliyeum. Gece 1 de uyuyor sabah 6.30 da uyanış. Mental sağlığım çok kötü oldu uyku düzeni nasıl olucak böyle. Kaç gğn daha devam eder tecrübeli anneler siz nasıl atlattınız