umaymomm benimki 17 aylık, artık koşma evresinde ama bu ara tavana bakarak yürümeyi keşfettiği için hala düşüyor 😂 geçen de uyumamak için direndi, gece 11′de dengesini kaybedip kapı ve koltuk arasında top gibi sekti adeta xhhdhdjdjd dün de koltuk kolunda atçılık oynarken aşağı uçtu hdjdjdj uzun bir süre düzelmiyor bence 😂