mamaisqueen belgin2 güzel menü. Bugün artık başka şeyler yaptım ama bir dahakine değerlendireceğim teşekkür ederim😍
mamaisqueen ipekduman25 bende çocuklu misafirlerden sonra çok daha fazla yoruluyorum birde atak döneminde bebişim var. Linçlenirim diye söylemek istemedim ama umarım çocuklar gelmez 🤭😄 Bir kaç şey hazırladım çok halsizim zaten. 🤒 Ama sizin menünüzde çok güzel olmuş başka bir zaman misafir geldiğinde değerlendireceğim. Çok teşekkür ederim 🎀
kums mamaisqueen Perşembe günü benimde misafirlerim var menü şu şekilde Sigara böreği Mantı Mercimek köftesi Revani Kek
mamaisqueen kums şimdiden elinize sağlık bende şunları yaptım; revani, kalem böreği, yoğurtlu patates salatası. Birde eşim ekler aldı. Rahatsızım biraz bu kadar oldu🌸
hggjkkk mamaisqueen erişte salatası orman meyveli muffin kek tiramisu bence bunlar ywtweli olur canım benim nde yapmıştım çok prarik oluyorr:))