Merhaba arkadaşlar, oğlum 26 ayı doldurmak üzere. Çok uzun zamandır çoğu kelimeyi yarım söylüyor. Su, kalk, gel, otur, oku gibi tek heceli kelimeler dışında kediye ke, kuşa ku, kurbağaya ku, güneşe gii, buluta bu gibi bir çok kelimeyi yarım söylüyor. Her şeyi anlıyor ve kendini ifade ediyor en azından ben her şeyini anlıyorum ama konuşma konusunda tek heceyi geçemedik. Bu bir sorun mudur zamanla açılıyor mu? Kitap okumaya çok hevesli çok ilgili. Çok güzel dinliyor ama kelimelerin devamı yok ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan oldu mu?