Mce bi yerde okumuştum çocuklar yeni bir ortama girdiğinizde yada evde biri geldiğinde kucağına al diyorsa kendi bedenini güvende hissetmek için dermiş bebekleşme şımarma demicekmişiz. Benim kızımda 3 yaş 3 aylık. Çok zorlanıyorum bende her şeye aklı eriyo bile bile yapıyo yaramazlığıda. Kendi bile diyo yaramazlık yapıcam diye. Kardeşini uyutmaya gidince abur cubur alıp yiyo gizli gizli ben ortalıkta yokum diye. Hatta iki gün üst üste çikolata yicem diye çişi gelmiş gitmemiş sonuna yaptı. Güzel güzel konuşsamda bağırsamda hiç etkilemiyo sürekli evde olmak yaramadı malesef