8,5 aylik oğlum dogdugundan beri harika bir uyku duzeniyle dakik sekilde uyur uyanirdi. Aksam saat 20:30da uykuya dalardi. Simdi 3 gundur gece 1-2 bazen 3e kadar surekli oyun oyuncak oturma odasi istiyor. Tv falan hic gormedi bugune kadar. Gun icinde butun herseyi rutin haldeydi. Ne olduysa 3 gundur gece oldugunda uyku saati geldiginde gozlerinden uyku akmasima ragmen yataga yatinca krize giriyor. Bu bir atak midir? Çözüm önerisi olan var mi? Tabiki ilelebet duzenli gitmesini beklemiyorum ama üzüyor bu durum. Şuanda saat 23:00 oldu hala ağlama kriziyle esimle beraber mucadele ediyoruz. Bir hastalik belirtisi ates bulanti ishal karin agrisi hic bir sey yok. Tüm rutinleri 3 gunde mahvoldu.