Linosh Selam anneler göz muayenesi olduk bugün -0,25 çıktı doktor önemli değil 0 gibi kabul edebiliriz dedi tecrübe eden var mı
simseklivekalpli Linosh 0.50ye kadar sorun görmüyorlar tolere ediyor çocuklar. Benim oğlumun da 0li çıkmıştı. Önemli olan ilerlememesi
simseklivekalpli Linosh damlali daha net bilgi veriyor ama gözlük yazacaksak damlali ölçüm yapıyoruz dedi doktor gerek görmedi