Sabah 1 yumurta, biraz kaşar ve 1 tane zeytin yedi.
Arada muz, elma bi de züberin cipsinden birkaç tane yedi. Bir bardak da kefir içti.
Akşam ağzına lokma koymadı. 2 kaşık yoğurt aldı çekildi. Dünden beri hiç yemek yemiyor biraz ateşi var hasta yani. Ama keyfi iyi enerjisi iyi. Koşuyor oynuyor. Bolca su içiyor inanılmaz idrar yapıyor tabi. Bu döngü normal mi acaba sadece su yeterli olur mu? Bir tas çorba içse göbek atacam