Nisan da 4 ünü dolduracak.Belirgin derecede kısa. Hadi kilo neyse de. Moralim bozuluyor artık. Üzülüyorum. Hastaneye görüyorum vitamin verip yolluyorlar. Bıktım artık bu kısır döngü den. 😢😭 Benim gibi olan var mı. Boyunu nasil uzatabilirim nasıl kilo aldirabilirim. 2 yasindaki bebek gibi.