rumeysa2525 Kızlar, kızım 30 aylık 1.5 ay önce başladım eğitime güzel gidiyor ama arada kaçırıyor çişini. Ben söylemesem, tuvalete götürmesem her seferinde kendi söylemiyor. Napayım sizce?
gocebebirbayan rumeysa2525 2 çocuğum var. İkisine de 3 yaştan önce başladım ama olmadı hüsranla sonuçlandı. Tuvalet eğitimi kesinlikle 3 yaş 1 ay dan sonra başlanmalı. O kadar rahat öğreniyorlar ki inanamazsınız. Ben 3 yaş 1 ay dan sonra tekrar açtım zamanında ablasını, hem de şuan oğlumu.. boş yere kendimi yıprattığımla kalmışım o dönem. 3 gün sürüyor kızlar. Dediğim aydan sonra açınca 3 gün sürdü 🥹
simseklivekalpli rumeysa2525 ama yaptıktan ne kadar sonra, rahatsız olmuyor mu? Ben daha büyük biraktirdim lazimliga yapmaya başlayınca da öyle çok sormamıstım bilmiyorum belki size güvenip dikkat etmiyordur
Serifealya Ayyy bu tuvalet eğitimi çok zor Rabbım yardımcınız olsun bol bol sabır versin ben kızıma 3 ayda öğrettim ama hala arada kaçırır uykuya yenik düşer
rumeysa2525 Serifealya Aminn teşekkür ederim . Uykuda sıkıntı olmadı bu zamana kadar yatmadan hemen önce yaptırıyorum. Gecede bi defa kaldırıp tuvalete götürüyorum yapıyor. Kaçırmıyor o yüzden
rumeysa2525 simseklivekalpli hemen sonra söylüyor evet. Sonrada diyo bi daha yapmıcam anne tam çıldırmalık😅 kızamıyorum da
Serifealya rumeysa2525 benimki suyu çok içtiği için gece çok kaldırmam gerekiyordu ondan arada uyuya kalınca hemen altına yapıyordu
rumeysa2525 gocebebirbayan ne güzel maşallah. Çevremde o kadar baskı vardı ki ögret hemen anlar vs bende başladım. Ama artık günlük 1 defa da olsa kaçırıyor ve tam anlamıyla söylemiyor. Böyle devam edecek gibi bakalım. İnşallah alışır.