Merhaba benimde oğlum bugün sünnet oldu.İlk çişini yaparken çok ağladı ama sonra ki çişini yaparken ilki kadar ağlamadı ama yinede mızmızlandı.Çişini az yapması ağrısı olduğu için beslenmeyi az yaptıysa bundan kaynaklı olabilir belki.Ama ağlaması,mızmız olması ilk gün için çok normal.Telaş yapmayın bakımlarını güzelce yaptıktan sonra 1-2 güne daha iyi olacaktır.