patimum bebeğim 19 günlük aynı beslenme durumu bizde de var, ilk bebeğim göğsümü hiç tutmadı sütüm de yoktu slikon uçla dahi tutmamıştı ama ikinci bebeğim direkt hastanede tuttu eve gelince tutmamaya başladı bizde slikon uç kullanıyoruz kilo kaybı olduğu için aynı zamanda hem sağıp biberonla veriyorum hem de mama desteği yapıyoruz. Gerçekten zor bir süreç dediğiniz gibi Slikon uç kayıyor temizliği de zor oluyor her emzirmeden sonra temizlemek gerekiyor ben 2 kutu aldım geceyi o şekilde geçiriyorum sabah hepsini temizleyip kaynatıyorum. Size verebileceğim tavsiye şu eğer o şekilde emiyorsa bırakın ölye emsin, ilk çocuğumu emziremediğim için sütümü veremediğim için inanılmaz strese giriyordum bari slikonla emsin yine emsin diye yalvarıyordum bu bebeğimde slikonla emiyor sadece😂 zamanla bebeğinizin çene kasları güçlenicek memenizi tam kavrayıp emmeye başlayacak bu geçici bir süreç kendinizi strese sokmayın. Arkadaşım çocuğunu 1.5 yaşına kadar slikon uçla emzirdi, bi arkadaşım da 3. Aydan sonra bebeğin çene kasları tamamen güçlendiği için slikonsuz tutmaya başlamıştı o aç olduğu anda tutturuyordu sürekli göğsüne bir de öyle deneyin isterseniz