Merhabalar. Ben 7.5 ay once dogum yaptım kızlar 2. Dogumum sezeryanla. Dogum yaptım bir kaç hafta sonu sağ ayagımn son ıkı parmagı hareket ettirme istedigmz olurya ozellıkle dururken ( ama hareket ederkende olıyordu) gergin kasılıyomuş gibi ama aslında belirgin bişey yok bunu hissetmeye basladım. Sonra ayagımda dizlerimde halsızlık cok yorulunca ozellikle geceleri yatınca icten sızı bir garip ağırlık hissediyorum. Huzursuz bacak olablir mi bu ? Ama ben gündüzde adım atarken yürürken ozellıkle sanki diz kısmımdan aşası gergin kasılmşta öyle adım atıyor gibiyim garip. Bildigim bel fıtıgım yok bel agrım yok. Boyun düzleşmem ve boyunda fıtık baslangıcı var. Bacagımda halsizlıkte yapıyor bazen ıkısındede ama bu gerginlik sağda hissediyorum çok rahatsz edici. Bilen benzerini yaşayanlar varmı ne olablir bu?🙏