nilinannesiiiiiii gkcrva benim bebeğim 2 ay 8 günlük 12 de tam doyurup yeniden uykuya yatırıyorum 2buçuk 3 gibi uyanıyor emziriyorum sonra 2 kere daha falan uyanıyor 7 gibi de tamamen kalkıyor uyanıyor sizin nasıl peki
gkcrva nilinannesiiiiiii benimde 12 1 gibi emziriyordum saat 3 te birde 6 7 emziriyordum bir daha uyumuyordu kendisi kalkiyordu ama bu aralar saat bir gibi emiyor saat 4 5 e kadar uyuyor zorla uyandırdigim gunler var gece kac saat aralik kalsa iyi olur acaba ya
nilinannesiiiiiii gkcrva 6 saate kadar uyuyabilir sonra uyanmazsa kaldırırsın önümüzdeki aylar tamamen oturur düzeni zaten uyandırmana bile gerek yok istediği kadar uyusun
damlanur1 gkcrva gayet güzel bence eğer kendisi uyankıyorsa zorla kaldırmayın acıkınca kalkacaktır ara ara kalkip kontrol edersiniz herşey yolunda gözüküyorsa bi problem yoktur onlarin uykuya da ihtiyaci var özellikle gece uykusuna sağlıkla büyütünn