Kızlar selam başlıktan da anlaşılacağı gibi doğum sonrası ne zaman regli oldunuz? Ben 4 ay 15 gün önce normal doğumla oğlumu dünyaya getirdim ve hala regli olmadım emziriyorum bu ay sütüm çıj azaldı.Regli olmayanlara şöyle de bir sorum var regli olmamanın vücudunuza verdiği yan etkiler var mı varsa neler ateş basması şişkinlik ödem yaşıyor musunuz???