Kızlar bugün başladım geceleri artık kuru kalkıyordu başlamadan bir gün önce gündüz hiç çiş yapmadı hadi yap kızım dediğimde tuvalete götür dedi 1 aydır falan hep aklına soktum ben çişini artık beze yapmasak tuvalete yapsak falan diye ama o gün ben yine de bez bağladım ertesi gün yanı bugün lazımlık aldım ve başladım ama 4 5 kez küçük çişini 3 kez de büyük çişini kaçırdı oturtuyorum yaptım diyor kalkıyor üstünü giydiriyorum benden kaçıp köşede hemen büyük çişini yapıyor siz nasıl başa çıktınız yarın bu çişler kakalar daha da azalır mı böyle sürekli yapacaklar mı çok zor napcam pes etmek üzereyim ya