tosbiksmoms Hayırlı akşamlar herkese, Artık göz cevrem için krem/serum kullanmayi düşünüyorum. İnce çizgiler oluşmadan kullanılmaya başlanması gerektigi kanaatindeyim. Önerileriniz var mı aceba?
kabakcekirdegi tosbiksmoms mini minnacık şişelere verilen binlerce lira yerine göz altı ışık , mazoterapi, gibi yöntemler hem cebinizi 1 ayda bitecek serumlar kadar üzmez hemde etkisi daha net olur