Merhaba kızım 27 aylık. Dün akşam 20 itibariyle tuvalet eğitimine başlama kararı aldım. Akşamdan geceye kadar 3-4 kez pantolonuna çiş yaptı. Gece çok şükür hiç çişini yapmamış. Sabah uyanınca lazımlığına oturttum tuvaletini yapmadı kaldırıp üstünü giydirdim. O an çişinin yarısını pantolonuna yarısınıda lazımlığa yaptı(saat 10:38de). Akşama kadar sordum hiç tuvaletini yapmadı saat 17:30-18 gibi eşim işten gelmişti ben mutfaktaydım o zaman kızım yine pantolonuna yapmış çişini. Ardından sürekli sormama rağmen 21 gibi yine pantolonuna yaptı çişini. Gece boyunca hiç yapmadı çişini sabah 10:30 dan akşam 17 ye kadar hiç yapmadı çişini altına da kaçırmadı hiç. Ne yapmalıyım. Nasıl bir yol izlemeliyim? Sizce erken mi