poyrazmom2604 Kumtel markası sildim her zaman ki gibi ocak gözlerni falan çıkararak siliyorum yerine yerleştirdikte sonra çıt çıt ses çıkıyor ama iyide kuruladım neden çıkıyor acaba anlamadım fişini çektm taktığımda tekrar çıt çıt diyor
tosbiksmoms poyrazmom2604 bir süre fişten çekip bekleyince geçiyor sabaha kadar takmayın bence. Büyük ihtimal su kaçmıştır.
KendiEvimdeDeplasmandayim poyrazmom2604 geçen gün benimki de oldu arçelik markası kuruyunca geçti. Markasıyla alakası yok sanırım ıslak kalıyor temas noktası. 1saat civarında geçti sanırım
poyrazmom2604 KendiEvimdeDeplasmandayim hunilimomy 1 saati geçti olalı ara ara deniyorum ama hala ya korkuyorum bozulcak diye yenide bide tosbiksmoms
tosbiksmoms poyrazmom2604 daha önce benimde başıma geldi sabaha kadar beklettim iyice kuruyunca geçmişti
KendiEvimdeDeplasmandayim poyrazmom2604 bişey olmaz bence. Sabaha kadar bekleyin geçer mutlaka ama geçmezse servise haber verirsiniz
cakebabe poyrazmom2604 benim de oluyor mesela fırını çalıştırdığımda da oluyor ıslanıyor mu ne oluyor anlamıyorum bazsn 1 saat çıtlıyor uyuz ediyor beni kapıları kapatıyorum bi süre sonra susuyor
_YanakReisinAnnesii poyrazmom2604 çakmağı ıslanmıştır ondan geliyordur ses kuruduğunda ses kesilir muhtemelen. Sesi kesilmezse bir süre sonra bozulma ihtimali de var.
Minikkalbinannesi poyrazmom2604 benim Ocak tada oluyor sildiğim yada yıkadığım zaman çıt çıt diye.kurudugu zaman geçiyor ama