Bebeğim 11 aylık cumadan beri hastanede yatıyoruz önceden baya dolu dolu olurdu bezi serum kesilince çiş sayısıda azaldı yine 5 kez 100 cc mama içti ama bir iki kez öyle değiştirdim oda öyle dolu değil biri kaka yaptığı için değiştirdim zaten başına gelen var mı ek gıdayıda yemiyor bu hastalık sürecinde normale döner mi acaba 😔