Eskiden beri 3 tane çocuğum olsun ben tek çocuğum yalnız büyüdüm çocuklarım öyle büyümesin diye düşünürdüm ama ikizlerim olunca yetti diyorum bazen de ileride fikrim ne olur bilmiyorum pişman olur muyum diye de düşünmeden edemiyorum sizin fikirleriniz nedir kızlar? ☺️