Oğlum şubatta 3 yaşına girecek , geç konuşmaya başladı 1-2 aydır konuşuyor herkes anlamıyor ama biz anlıyoruz konuştuklarını. Pedogog görüşmesine gitmiştik yazın bir şey olmadı oyun terapistine yönlendirdi o da gayet iyi dedi ama benim kafama baya takılmıştı. Konuşma terapistine götürdüm o da çok iyi konuşuyor sadece konuşmasında problem ağız açıklığı dedi Kbb götürdüm bir şey yok dedi ortodonti de dili büyük olduğu için ağız açıklığı var dedi başına böyle bir şey gelen oldumu ?