Ek gıdaya başladığımızdan beri sürekli bir kabızlık halindeyiz doktorumuza göre besinlerle tanıştığı için normal olduğunu söylüyor fakat bir haftada 10 günde bir kaka yapıyor zeytinyagini bol suyu sebzeyi kayısıyı bunun gibi şeyleri eksik etmiyorum fakat bu akşam kaka yaparken çok ıkındı çok küçük bir parça ile beraber kırmızı kanama oldu çok endişelendik lütfen bu durumu yaşayıp yardımcı olabilecek var mı