Prensesannesi_24 kızımda vardı 3 gündür. Dondurma yedirmiştim inmiş direk. Tek şikayet ateş cumadan beri ateşi vardı 38.8 filan. Sarımsak bal limon kürü yapıyorum sabah akşam bugün normale döndü şükür. Doktorumuza götürdük bugün boğaz kızarmış ama ateş düştüyse ilerleme var demek ne yaptıysan devam et dedi. Biz ateş çok yüksek olduğunda dekort iğne veriyoruz 1 tane ağızdan. Acile gidip ya vurdurun ya reçete ettirin. Ateşi 2 gün baskılıyor, ağrıyı azaltıyor. Etkisi geçene kadar iyileşmiş oluyorsunuz zaten 🌸