brcus Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük sma kullanıyorduk malum haberden sonra hipp e geçtik ama bi tık kabız gibi kakaları koyulaştı ve alttan gaz çıkarmıyor çok fazla holle veya evolvia kullanan var mı onlar iyi diye duydum