berkusbalii Merhabalar Bebeğin soyup doymadıgi cişli bez sayısına göre anlasilirmis ya hani. Cişli bez sayısını sayarken dopdolu mu olması gerekiyor yoksa bı kere de isemis olsa da sayılıyor mu ?
ebruaslnn berkusbalii İnstgram da bi video görmüştüm doktor bebek bezine 3 4 yemek kasıgı su döküp şişmesini bekliyordu ağırlığına bakıyordun bezin çişte öyle sizde 3 4 yemek kaşığı su döküp beze doluluk oranına bakabilirsiniz
KendiEvimdeDeplasmandayim berkusbalii Osman gönülal bir videosunda tam dolu bezi 2bez sayabilirsiniz diyordu. Tam dolu olmasına gerek yok bence. Orta derece de olması normal diye düşünüyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim berkusbalii rica ederim hangi videosu hatırlamıyorum ama ay ay gelişim videolarını izliyordum onlardan birinde söylemişti
rana0234 berkusbalii iki kez yaparsa yumurta ağırlığını geçer bence canım?Yine de beslenmesine bağlı tabiki.
edaeren00 berkusbalii canım her iki saatte bir bebek bezini ıslatıyorsa doyuyor demektir 6 beze denk geliyor her iki saatte bir besleyin demelerinin sebebi odur