gmzshn oğlum da evde yemek ayırır ve çok az yer. Ama okulda her şeyi ayırmadan yiyormuş. Ben de okuldaki gibi tabak hazırlıyorum. Önce önlerine boş tabaklar diziliyor, sonra içine okuldaki menüler gibi yemek koyuyorum. Miktarı o belirliyor, okulda ne kadar daha fazla mı az mı, kaç tane diye soruyorum ona göre koyuyorum ve işe yarıyor.