monaroza88 Ne hava verebiliyorum ne de şurup içirebiliyorum. TV de telefonda çizgi film vs açıyorum içirmek için yok yine durmuyo. Napıcam ben bilmiyorum . zorla ağlaya ağlaya yatırıp içiriyorum genzine kaçacak diye korkuyorum. Nolur akıl fikir verin
littlefish monaroza88 Cok gecmis olsun. Bizde de durum ayni. Surup icirmek icin mecbur kan ter gozyasi icinde iciriyoruz bir sekilde. Agliyor kendini yerden yere atiyor ama yapacak bir sey yok onun sagligi icin. Buhar icin de biz sessiz calisan buharlardan aldik. Uyudugu zaman yapiyoruz. Diger turlu maske gibi olan seylerden asla yaptirmiyor. Sessiz calisan buhar makinelerinden alabilirsiniz
monaroza88 littlefish daha önce sessiz vardı ama onu da bırakmıyordu. Bozuldu o ben de kompresörlü Omron aldım. Onun uzun bi burun aparatı var onla yapsam olur mı maskeyi taktırmıyo😥
littlefish monaroza88 bizimkinde burun aparati yok kucuk bir el cihazi gibi. Uyudugu zaman burnuna yaklastiriyoruz o sekilde buhar almis oluyor.