Sezeryan olalı 52 gün oldu. Aslında 40 çıkınca ağrılarım bitmişti . Sonrasında dikişimin üstünde sağ tarafta şişlik oluştu. Şimdi hareket edince çok ağrıyor ve geçmiyor . Doktor normal dedi o dikiş yüzündenmiş geçmesi 3 ayı bulur dedi ama çok ağrıyor başına gelen oldu mu?