mitolojiii_ ücret talep edenlerle çalışmayın. 10 sene önce İstanbul’da yaşarken filmlerde, dizilerde figüranlık yapmıştım, 2 farklı ajansla çalıştım. Hiçbiri kayıt ücreti istemedi. Biri tanıdık aracılığıyla olmuştu, diğerine öylesine rastgele başvurmuştum, arayınca da şaşırmıştım.