Mehmetyagiz_ bir gun önceden yatirdilar sabah ameliyata aldılar belden iğneyle bacaklar uyuştu zaten hissetmedim çok kısa sürdü 10dakika falan ama ben sonra çok üşüdüm ameliyatta titreme geldi bayağı tansiyonum yükselmiş meğer biraz bekletip isittilar beni sonra odaya aldılar üç dört saaate yakın uyuşma geçti bacaklarımda sonda vardı onuda akşam çıkardılar o varken ağrım vardı çıkarınca geçti ağrım sabah taburcu oldum ama benim küçük taneler vardı o yüzden vajina içinde stent takılı kaldı yirmi gün sonra onu cikarmaya gittim böyleydi benim ama korkulacak bir şey yok böbrek ağrısı çok kötü ameliyattan önce çok çektim dayanilacak gibi degildi