bebemiz ya onun eski sürümünü ben kullandım bu yenisinede baktım ama yeni yorumları cok iyi gibi gelmedi açıkçası baglantı hatası çok varmış galiba bende eski sürümünde aynı sorunu çok yaşadım onunda kısa sürede bataryası bozuldu şarj olmuyor yani kullanamıyorum artık malesef