byzaklc Elele çift yönlü bebek arabası kullanan var mı memnun musunuz tek elle açıp kapaması var sanırım kolay mı kullanımı
byzaklc Elele alacaktım ama sonradan Prego almaya karar verdim Prego axis aldım memnunum güzel kibar bi araba