Merhaba ailecek influenza olduk.
Enfluvir başladık kızıma, 21 aylık.
Drumuz bu şekilde kullanmamız için de nebüle ilaç verdi öksürük ve balgamı var dedi

Ama forumda bazı postlarda iki ilacı karıştırmayın tarzı yorumlar gördüm, deneyen var mı nasıl verdiniz